tovishen

Alla inlägg den 19 januari 2014

Av Tove Eriksson - 19 januari 2014 23:30

Har skypat med Simon hela dan ungefär. Finns liksom inte mycket att göra här.

Har skaffat några nya vänner också.

Trevliga dom pöjkarna haha. Men finns egentligen inte mycket att skriva

Längtar verkligen inte till skolan imorn. Slutar 3. Så dagarna är ganska långtråkiga.

Men ja, Vad finns det mer att skriva egentligen xD

 

(veronica har tagit bilden, www.spinkylife.blogg.se)

Av Tove Eriksson - 19 januari 2014 16:57

Har väll inte hänt så mycket idag egentligen.

Vakande runt 1 kanske. Sen så har jag bara suttit vid datorn. Har skypat med Simon ganska länge nu.

Men han ska snart dra tror jag. Så då vet jag inte vad jag ska göra.

Vet inte vad det är men han får mig alltid på bra humör (y)

Kom nyss på att det är inte långt kvar tills jag ska få se mina älsklingar LIVE.

Först 5 April så är det Fooo Experience. Jag har tyckt om The Fooo väldigt länge nu.

Och äntligen ska jag få se dom.

Sen 13 Juni så ska jag få se världens bästa pojkgrupp.

One Direction. Fattar inte att efter att ha gillat dom i ungefär 3-4 år (alltså sen dom började) så ska jag äntligen få se dom.

Liksom det här året kan inte bli bättre. Och sen ska jag också se Asking Alexandria i Oktober och kanske Heavens Basement 10 April.

Får se hur det blir. Men skriver sen.

   

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards