tovishen

Alla inlägg under januari 2014

Av Tove Eriksson - 27 januari 2014 16:03

Skolan idag har vart helt okej faktiskt. Har typ vart med Jennifer och Emma hela dagen.

Haha vad finns det att skriva egentligen? Alla vet ju hur skolan är om man går i den.

Men på HK:n så fick vi en ny "uppgift". Vi ska som förut planera en måltid vi ska laga.

Fast det måste vara en utlänsk maträtt. Jag, Emilia och Jennifer ska göra Pizza och till efterrätt nån "kräm" grej med krossad daim ovanpå.

Jag och Jennifer hitta ett repcept på bananpannkakor men nej. Då kommer Emilia och förtör allt genaom att säga att hon avskyr banana och pannkakor. Man ba där va den drömmen förstörd.

Haha nej men jag älskar ordet banan så då älskar jag allt som innehåller banana också xD

Fick hem mina grejer som jag beställt idag också. Så sjukt glad över dom :)

    

Av Tove Eriksson - 26 januari 2014 23:01

Är hemma i Los nu igen. Tråkigt nog. Längtar verkligen inte till skolan imorn.

Jag och Amanda hann inte göra så mycket idag. Vi vaknade och sen skulle jag åka hem.

Så har typ åkt tåg idag och sånt men ska lägga upp några bilder jag tagit.

Imorn så vet jag inte vad jag ska göra, typ sitta hemma och prata med Simon på skype som vanligt.

Finns inte så mycket att göra här på byn.

De jag har planerat framöver är att jag ska till mamma i helgen och bara vara med henne.

Ha en mamma och Tove helg. Ska troligen pierca naveln på lördag.

Är as rädd. För jag är rädd för nålar.

     

Av Tove Eriksson - 25 januari 2014 13:51

Vi gjorde inte så mycket igår.
Skrattade för det mesta. Men vi va ut en sväng och träffade folk.
Vi har inte vart vakna så länge.
Men vi har bara skrattat.
Kände att jag behövde det här efter att ha suttit inne i en vecka.
Men Amanda ska åka hem idag så jag ska åka hem till mamma. Kanske ska träffa Frida en sväng innan. Vi får se hur det blir

Av Tove Eriksson - 24 januari 2014 19:59

Har vart sjuk dom senaste dagarna. Men bestämde mig för att åka till mamma. Fast ska sova hos Amanda ikväll.
Har inte gjort så mycket. Åkt tåg i 2 timmar.
När jag kom fram så mötte Amanda mig på stationen. Sen så gick vi på donken och nu är vi hemma hos henne och ska kanske ut.
Skriver sen.

Av Tove Eriksson - 23 januari 2014 15:28

Va hemma från skolan idag. Känner mig hängig och febrig.

Vakande vid 2 typ. Så har väll inte hunnit göra så mycket egentligen. Har mest kollat Instagram och Facebook.

Men har väll inte hänt nå annat intressant.

Har fått en till "hater" kommentar. Från samma IP som igår.

Har mina misstankar om vem det är, men vet att idioten kommer ifrån Ljusdal.

Och IP är från Tallbacken ungefär.

Så du som kommenterar kan väll komma fram till mig och säga det eller skriva till mig och sluta vara anonym och överdrivet feg.

Orkar inte med att folk ska vara anonyma och så sjukt fega hela jävla tiden -.-'

 

Av Tove Eriksson - 22 januari 2014 20:12

Här är lite av vad jag brukar lyssna på. Ganska olika dock haha xD

Av Tove Eriksson - 22 januari 2014 17:25

Förlåt för dålig uppdatering men har inte mått så bra. Är sjuk men har gått till skolan ändå.

Funderar på att stanna hemma imorgon, känner mig febrig och mår inte alls bra.

Och så har jag fått min första "hater" kommenatar.

Ganska fjantig kommentar ändå. Men om du nu tycker jag är så ful och ser ut som ett lik varför säger du det inte till mig face to face i sånna fall.

Och jag vet vart personen har skrivit ifrån, för jag vet hur man kollar IP så efter är jag faktiskt inte xD

 


Av Tove Eriksson - 19 januari 2014 23:30

Har skypat med Simon hela dan ungefär. Finns liksom inte mycket att göra här.

Har skaffat några nya vänner också.

Trevliga dom pöjkarna haha. Men finns egentligen inte mycket att skriva

Längtar verkligen inte till skolan imorn. Slutar 3. Så dagarna är ganska långtråkiga.

Men ja, Vad finns det mer att skriva egentligen xD

 

(veronica har tagit bilden, www.spinkylife.blogg.se)

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards