tovishen

Direktlänk till inlägg 8 april 2014

Foooexperience Annexet 5 April

Av Tove Eriksson - 8 april 2014 18:27

Jag, Jasse och Jennifer var framme vid annexet ungefär 10 över 6 på morgonen. 

Det va seriöst skit kallt ute. Tur att vi hade filtar med oss haha. Men vi hoppades på att vi va en av dom 100 första så att vi fick Foooers cirkle biljetter. Först fick vi inte det men sen fick vi :D

Så vi gick in i Foooers cirkle kön och då satt det några tjejer där som satt vi fick sätta oss med dom.

Vi va med dom hela tiden. Dom var så sjukt snälla. Jag har fått nya vänner för livet tack vare The Fooo.

Efter några timmar så såg vi att as många tjejer började springa. Så Jennifer började också göra det. Jag skrek och frågade varför vi sprang då sa hon att killarna satt i bilen.

Så vi sprang runt till Skyliften och där så såg jag mina änglar för första gången.

Började gråta och fick panik. Jennifer kramade om mig och sa åt mig att lugna ner mig.

Det hälpte lite. Sen så när vi väntade på att dom skulle komma ner så gick vi fram till ett fönster och väntade.

När dom kom ner igen så skulle Omar gå förbi och filmade på oss. Då gick han fram till vårat fönster och filmade på oss när  vi stod där och grät. Han kollade rakt in i mina ögon och gav oss en slängkyss!

Då började jag gråta ännu mer. Va så sjukt lycklig. 

Efter ett tag av väntan så var det dags att gå in i annexet. Jag hamnade längst fram direkt.

Först var det en tjej som heter Nathalie som sjöng två egna låtar. Sen var det dags för Isac Elliot. Ja jag är ellioter. Han va sjukt bra. Bästa låten var first kiss. Enligt mig. Eller Dream Big. 

Sen när han sjungit klart så var det en sjukt jobbig väntan kvar. Sen släcktes allt ner och freestyler började spelas.

Jag bara väntade och väntade på att dom skulle komma ut på scenen. Sen så kollade jag efter lite uppe på en ramp typ. Och då så ser jag att killarna sitter där på huk. Den första jag såg var Ogge. Jag började gråta som fan och grät igenom hela konsären.

Bästa delarna under konsären var när Ogge sjöng för mig, När Omar sjöng för mig i 97 Ways och när Felix och Oscar sprang från varsit håll framför staketet och båda två tog tag i min hand. Kändes som om jag drömmde.

Blev sjukt ledsen när konsären var slut men va ändå så sjukt hypad. 

Jag kände att jag behövde gå ut och andas så det gjorde jag och Jasse hängde med. Då så såg jag att Fredde stod en bit bort så fick världens mysigaste kram, och tog bild med honom. Han luktade väligt gott xD

Han sa även att jag var "jävligt snygg".

Kan fortfarande inte fatta att det är sant. Jag har sätt mina älsklingar, mina allt. 

Och saknar dom sååå mycket. 

Men lär vänta ända till Augusti tills jag får se dom igen. Och det är lika lång tid kvar tills jag får träffa Jennifer och Jasse. Saknar dom 2 också. Dom gjorde min dag till den bästa. Så tack alla som satt med mig i kön, och tack till Jennifer och Jasse. Utan er så hade jag inte fått Foooers cirkle och hamnat längst fram.

 

Jag har screenshotat ur ett klipp på YouTube, Men det här är delen när Omar sjöng för mig

                               

Mickis tog egopic med min telefon haha xD MÄKKÄÄÄS

 

Kat!


 

Scen ur PoPing it ;)

 

När omar kom fram till vårat fönster. ( ur mitt videoklipp, fick med allt på film )


 

   

Rosa " Queen of the radio" Svart "#proudfoooer" Blå "#foooexperience" Orange " I <3 THE FOOO"

 

Snyggaste Fredde!

När Omar kommer fram till fönstret

 
  När dom åker i Skyliften

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tove Eriksson - 12 april 2014 19:17


Har inte hänt så mycket.. Ligger bara hemma och mår dåligt.  Vänder inte all den här skiten snart så kommer jag att ge upp. För allt börjar gå överstyr.  Alla fryser ut mig.. Det känns bara värdelöst allt. Folk säger sikta framåt, men det är så...

Av Tove Eriksson - 10 april 2014 17:13

Vart ska jag börja egentligen? Det finns en kille som jag älskar mest av allt i hela världen. Det är Oscar Molander. Jag börjar gråta bara vid tanken av att jag aldrig har kramat honom. Han är så underbar. Han är fin. Han är perfekt. Första gån...

Av Tove Eriksson - 12 februari 2014 13:09


Jag suger på att uppdatera verkligen. Men jag har bara inte orkat.  Men jag gick hem från skolan idag. Är förskyld och har världens mensvärk.. Så kändes bättre att gå hem och vila.  Men egentligen finns det inte så mycket att skriva om. För mit...

Av Tove Eriksson - 27 januari 2014 16:03


Skolan idag har vart helt okej faktiskt. Har typ vart med Jennifer och Emma hela dagen. Haha vad finns det att skriva egentligen? Alla vet ju hur skolan är om man går i den. Men på HK:n så fick vi en ny "uppgift". Vi ska som förut planera en målt...

Av Tove Eriksson - 26 januari 2014 23:01

Är hemma i Los nu igen. Tråkigt nog. Längtar verkligen inte till skolan imorn. Jag och Amanda hann inte göra så mycket idag. Vi vaknade och sen skulle jag åka hem. Så har typ åkt tåg idag och sånt men ska lägga upp några bilder jag tagit. Imorn...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards