tovishen

Direktlänk till inlägg 18 januari 2014

Trött och mår skit

Av Tove Eriksson - 18 januari 2014 16:23

Har inte gjort någonting idag. Vakande kanske vid 11 och ville bara somna om. 

Visste att det skulle bli en skit dag. 

Har kollat på typ 3-4 filmer. För jag har inget bättre för mig. 

Ja hur mår jag då. Jo skit. 

När jag precis börjat känna att allt är påväg upp igen så ska allt sjunka direkt. 

Orkar inte förklara allt som har hänt. Finns nog ändå inte många som skulle bry sig. 

Känns som om mitt liv rinner ut genom mig, sakta men säkert. 

Känner mig knappt älskad längre. Är glad över att jag har mina vänner. Även fast det är lite ostablit mellan mig och min bästavän just nu. 

Men det kommer nog fixa sig tillslut. Har aldrig så roligt som när jag är med henne. 

Hon förgyller mina dagar till 100%. Världens finaste och underbaraste människa.

Även roligaste. Kan vara mig själv med henne. 

När jag bodde i Gävle så hade jag knappt nå vänner (inte nu heller). Men dom som väl fanns där för mig va sjukt snälla. Säkskilt Frida. Hon var snällast av dom alla. Men kunde knappt vara mig själv med någon i Gävle. 

Men med dom här i Los, kan jag göra vad som helst utan att bli dömd eller stämplat som någonting.


Men åter till sak. Om jag inte svara allt folk som skriver till mig och så, äre för att jag mår inte bra psykiskt.

Försöker komma på andra tankar så att skolan ska gå bättre och att folk runt om mig inte ska tycka illa om mig.

Men jag vet att det finns folk som alltid ställer upp.

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tove Eriksson - 12 april 2014 19:17


Har inte hänt så mycket.. Ligger bara hemma och mår dåligt.  Vänder inte all den här skiten snart så kommer jag att ge upp. För allt börjar gå överstyr.  Alla fryser ut mig.. Det känns bara värdelöst allt. Folk säger sikta framåt, men det är så...

Av Tove Eriksson - 10 april 2014 17:13

Vart ska jag börja egentligen? Det finns en kille som jag älskar mest av allt i hela världen. Det är Oscar Molander. Jag börjar gråta bara vid tanken av att jag aldrig har kramat honom. Han är så underbar. Han är fin. Han är perfekt. Första gån...

Av Tove Eriksson - 8 april 2014 18:27


Jag, Jasse och Jennifer var framme vid annexet ungefär 10 över 6 på morgonen.  Det va seriöst skit kallt ute. Tur att vi hade filtar med oss haha. Men vi hoppades på att vi va en av dom 100 första så att vi fick Foooers cirkle biljetter. Först fick...

Av Tove Eriksson - 12 februari 2014 13:09


Jag suger på att uppdatera verkligen. Men jag har bara inte orkat.  Men jag gick hem från skolan idag. Är förskyld och har världens mensvärk.. Så kändes bättre att gå hem och vila.  Men egentligen finns det inte så mycket att skriva om. För mit...

Av Tove Eriksson - 27 januari 2014 16:03


Skolan idag har vart helt okej faktiskt. Har typ vart med Jennifer och Emma hela dagen. Haha vad finns det att skriva egentligen? Alla vet ju hur skolan är om man går i den. Men på HK:n så fick vi en ny "uppgift". Vi ska som förut planera en målt...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards