tovishen

Alla inlägg den 10 april 2014

Av Tove Eriksson - 10 april 2014 17:13

Vart ska jag börja egentligen? Det finns en kille som jag älskar mest av allt i hela världen.

Det är Oscar Molander. Jag börjar gråta bara vid tanken av att jag aldrig har kramat honom.

Han är så underbar. Han är fin. Han är perfekt.

Första gången jag såg Kangaroos så fastnade mina ögon på Ogge. Han var så snygg då. Och ännu snyggare nu.

Dag ut och dag in tänker jag på honom. Hur mycket jag vill att han ska veta att jag finns.

Han är mitt allt. 

Min största dröm är att få krama honom och berätta för honom hur mycket han har hjälpt mig med.

Men känns som om den dagen aldrig kommer hända. Jag älskar verkligen honom.

Det är så sjukt jobbigt att vara kär i en känd person. För då vet man att det aldrig kommer bli något..

Och det finns säkert 100 Foooers som är snyggare än mig. Foooers som skulle passa honom ännu mer.

Jag vill verkligen att Ogge ska få veta att jag älskar honom.

Hans blick, hans kropp, hans personlighet, hans leende. Hela han är perfekt från insidan till utsidan.

Han är romantisk och så omtänksam. 

Blir så avundsjuk på folk som har träffat honom. 

För ingen kommer någonsin förstå hur mycket han betyder för mig. 

Bara jag verkligen kunde få träffa honom och säga allt det där jag vill ha sagt.

Jag vet att om jag träffar honom så kommer jag va tallös och inte kunna säga nå och ramla ner på och gråta.

Men jag skulle försöka få allt sagt. 

Men allt är lättare sagt än gjort.. 

Gråter när jag skriver det här för jag tänker bara på hur sjukt perfekt han är.. 

Önskar någon kunde hjälpa mig så han får veta allt det här. 

Att han räddat mig ifrån så mycket. Om han bara kunde svara mig någon gång. Och visa att han vet.

Att han verkligen vet att jag finns.. 

Oscar Ogge Molander.. Oggelito.. GLÖM ALDRIG ATT DU ÄR DEN SOM LYSER UPP MINA DAGAR NÄR ALLT ÄR MÖRKT.

GLÖM INTE ATT DET ÄR DU SOM FÅR MIG ATT ORKA KÄMPA. GLÖM INTE ATT DET ÄR DU SOM FÅR MIG ATT LEE. JAG ÄLSKAR DIG FRÅN TOPP TILL TÅ  

     

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards